Welkom

Veelgestelde vragen

Heeft Brok Interieur een showroom?

Wij zijn gevestigd in Hengelo (O). Daar vind u onze drie winkels; onze moderne woonspeciaalzaak (Brok Wonen), onze slaapkamerzaak (Brok Slapen) en onze woningtextielzaak (Brok Textiel). U kunt te allen tijden een bezoek brengen aan één van onze showrooms voor uitgebreid advies op maat of om uw gewenste meubel, bed of stof in het echt te ontmoeten. Lees meer over onze winkels en openingstijden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt onze producten in de webshop betalen met een automatische incasso of door het bedrag vooraf over te maken. De betaling volgt aan het einde van uw bestelling. In onze winkel kunt u betalen per PIN of credit card (voor kleinere bedragen)

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.
Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

Wat zijn de bezorgtijden?

Zodra u iets bij Brok Interieur heeft besteld dat dient te worden gemonteerd wordt er met u contact opgenomen door één van onze medewerkers om een bezorgafspraak in de plannen. Ons montageteam zal uw meubels thuis bezorgen en zorgvuldig monteren.

Vanwaar de lange levertijd voor meubels?

Veel fabrikanten produceren meubels op bestelling om precies aan uw wensen te kunnen voldoen. Dit proces neemt vaak enkele weken in beslag. Het product wordt vervolgens bij ons magazijn afgeleverd en wij zullen een bezorgafspraak met u inplannen. Voor sommige meubels geld een levertijd van langer dan 8 weken.